Je kunt in de client portal allerlei documenten (zoals loonstroken, loonaangiftes en jaaropgaves, maar ook brieven, memo's en excelsheets) digitaal ter beschikking stellen aan relaties. Elke keer als er een nieuw document geplaatst wordt, wordt de relatie hiervan automatisch per e-mail op de hoogte gebracht. Zodra de relatie het document download, wordt de datum en tijdstip van downloaden opgeslagen. Mocht een relatie vergeten het document te downloaden, dan krijgt hij of zij per e-mail een herinnering.
De documenten worden versleuteld opgeslagen en zijn alleen met een unieke login via de portal te bekijken, waardoor het systeem uitermate veilig is. Door de documenten digitaal ter beschikking te stellen aan relaties bespaar je veel tijd en geld (postzegels, briefpapier en enveloppen zijn niet meer nodig).
Relaties kunnen ook in de client portal documenten plaatsen. Denk bijvoorbeeld aan kopieën van identiteitsbewijzen, huurcontracten en andere documenten die voor accountants van belang zijn. Op deze manier kunnen relaties zelf een digitaal dossier samenstellen.
|
|
|
|